Bubble&CO - Organiczny Krem do Pielęgnacji Pupy dla Dzieci 100 ml
Opis
Hypoalergiczny i bogaty w odżywcze wartości krem do pupy dla dzieci i niemowląt, przeciwdziała powstawaniu stanów zapalnych. Chroni i łagodzi wrażliwą skórę okolic intymnych dzięki zawartości soku z aloesu, skrobi ryżowej i rumianku. Innowacyjna formuła kremu, pozwala skórze oddychać jednocześnie zmiękczając i kojąc ją. Krem bardzo dobrze się wchłania i pięknie pachnie. Szczególnie polecany do skóry wrażliwej, atopowej, skłonnej do łuszczycy i egzemy.
Produkt wzbogacony o cenne substancje chroniące skórę dziecka:
- sok z aloesu regeneruje i odżywia skórę
- skrobia ryżowa łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia delikatnej skóry niemowląt i dzieci
- rumianek działa przeciwzapalnie i kojąco na skórę
Cechy:
- nie zawiera parabenów, SLES, SLS, PEG, EDTA OGM, składników pochodzenia zwierzęcego, barwników, syntetycznych zapachów, DEA, MEA, TEA oraz silikonu
- zawiera naturalne składniki pochodzące z kontrolowanych upraw organicznych
- testowany dermatologicznie
- nie testowany na zwierzętach
- krem zapakowany jest w biodegradowalne opakowanie w kształcie uroczego domku
- nadruk na etykiecie i opakowaniu wykonany jest z naturalnych barwników
- przeznaczony do użytku zewnętrznego
- chronić przed dziećmi i wysoką temperaturą
- produkt zgodny z rozporządzeniem UE (WE 1223/2009)
- wyprodukowany we Włoszech
Szczegóły:
- wiek: 0m+
- pojemność [ml]: 100
- waga produktu [kg]: 0.119
- wymiary produktu [cm]: 7.3 x 7.3 x 4.2
- waga w opakowaniu [kg]: 0.140
- wymiary w opakowaniu [cm]: 7.4 x 7.4 x 13.1
Produkt włoskiej marki
Bubble&CO, która w stylu retro przywraca i wzmacnia tradycję, oferując produkty do higieny i pielęgnacji dziecka i całej rodziny, w oparciu o naturalne certyfikowane składniki pochodzące całkowicie z rolnictwa ekologicznego. Produkty zostały stworzone tak, aby zaspokoić potrzeby skóry w każdym wieku, od narodzin do 100 lat!
EAN: 8052744971292
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.