Organiczny Relaksujący Płyn do Kąpieli dla Dzieci 500 ml
Opis
Organiczny, delikatny i bardzo skoncentrowany płyn do kąpieli dla dzieci i niemowląt zawierający witaminę E oraz malwę - składniki, które nawilżają delikatną skórę dziecka jednocześnie chroniąc naturalne pH skóry. Zawarta w płynie rumianek uspokaja i relaksuje dziecko podczas wieczornej kąpieli. Płyn działa łagodząco na podrażnioną i zaczerwienioną skórę. Szczególnie polecany do skóry wrażliwej, atopowej, skłonnej do łuszczycy i egzemy. Idealny dla niemowląt. Zabawne opakowanie płynu sprawi, że dziecko chętnie będzie po nie sięgać podczas codziennej kąpieli.
Produkt wzbogacony o cenne substancje chroniące skórę dziecka:
-
- witamina E zmiękcza i poprawia wygląd skóry
-
- malwa pielęgnuje i nawilża skórę, zawiera witaminę A, B1, B2, C oraz E
-
- rumianek działa przeciwzapalnie, łagodząco i kojąco na skórę oraz uspokaja i relaksuje
Cechy:
-
- nie zawiera parabenów, SLES, SLS, PEG, EDTA OGM, składników pochodzenia zwierzęcego, barwników, mydła alkalicznego, syntetycznych zapachów, DEA, MEA, TEA, silikonu, polyquaternium oraz fenoksyetanolu
-
- zawiera naturalne składniki pochodzące z kontrolowanych upraw organicznych
-
- testowany dermatologicznie
-
- nie testowany na zwierzętach
-
- nadruk na etykiecie wykonany jest z naturalnych barwników
-
- przeznaczony do użytku zewnętrznego
-
- chronić przed dziećmi i wysoką temperaturą
-
- produkt zgodny z rozporządzeniem UE (WE 1223/2009)
-
- wyprodukowany we Włoszech
Szczegóły:
-
- wiek: 0m+
-
- pojemność [ml]: 500
-
- waga produktu [kg]: 0.540
-
- wymiary produktu [cm]: 7.4 x 7.4 x 17.9
Produkt włoskiej marki
Bubble&CO, która w stylu retro przywraca i wzmacnia tradycję, oferując produkty do higieny i pielęgnacji dziecka i całej rodziny w oparciu o naturalne certyfikowane składniki, pochodzące całkowicie z rolnictwa ekologicznego. Produkty zostały stworzone tak, aby zaspokoić potrzeby skóry w każdym wieku, od narodzin do 100 lat!
8052744970097
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.