Darmowa dostawa od 299 zł

Zwrot do 14 dni

Wysyłka w 24 h

609 806 932

sklep@ola4kids.pl

Wersje językowe
Zwroty, reklamacje

      REKLAMACJA TOWARU

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub sporządzenie protokołu szkody, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu 600245895

W razie uszkodzeń: – przy przesyłce kurierskiej tego samego dnia należy spisać protokół szkodowy z kurierem i wysłać do nas mailem (w przeciwnym razie reklamacja może zostać odrzucona).

Zawsze jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli klient nie będzie miał możliwości sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w ciągu 3 dni od daty dostarczenia. Jeżeli któryś z elementów będzie nosił znamiona uszkodzenia wówczas można skontaktować się z kurierem i poprosić o przyjechanie w celu spisania protokołu reklamacyjnego. W takiej sytuacji prosimy o zachowanie opakowania.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 

1.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie towaru
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjne jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z wypełnionym i podpisanem formularzem reklamacyjnym. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować należy go przesłać listem poleconym lub paczką pocztową ( ze względów podatkowych nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem) na wskazany przez sklep Ola4Kids.pl adres.

 

 

      ZWROT TOWARU

W ciągu 14 dni mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy bez podania przyczyny.

1. Klienci którzy zamierzają zwrócić towar muszą poinformować o tym fakcie sklep Ola4Kids w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki oraz odesłać zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży wystarczy wysłanie na adres Ola4Kids oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem wskazanego terminu.

2. W przypadku gdy dowodem sprzedaży jest faktura, sklep wysyła klientowi w formie elektronicznej fakturę korygującą którą należy podpisać i odesłać wraz z oświadczeniem o odstąpieniu i zwracanym towarem.

3. Przed odesłaniem przesyłki klient jest zobowiązany poinformować o tym sprzedawcę, następnie zostaje mu podany adres do zwrotu( jeżeli jest inny niż wskazany poniżej).

Aby skorzystać z tego prawa należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i odesłać go wraz z towarem na podany niżej adres

4. Zwracany towar klient odsyła na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu

zgłoszenia odstąpienia od umowy na wskazany przez sklep adres.

Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej.

Sklep ola4kids.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Należy pamiętać, że zwracany produkt musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania,   zapakowany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (w tym również metki).

Po otrzymaniu przez sklep ola4kids.pl przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w ciągu 14 dni roboczych dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe wskazane przez Klienta.

Zwrot ten dotyczy wyłącznie ceny produktu i nie uwzględnia kosztu transportu.

5. Klient zobowiązany jest do oceny jakości mebla przed montażem. Sklep nie przewiduje   możliwości zwrotu mebla skręconego.

6. Asortyment taki jak łóżeczka czy biurka nie podlega zwrotowi, ponieważ są to produkty na zmówienie.

 

POBIERZ I WYDRUKUJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

maksymalnie w ciągu 14 dni dokonujemy zwrotu pieniędzy na wskazany przez Państwa numer konta bankowego.

Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.

Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Przy zakupach dokonanych z podaniem NIP firmy lub działalności gospodarczej wykonywanej osobiście (numeru identyfikacji podatkowej) prawo do zwrotu nie obowiązuje. Przysługuje ono jedynie  konsumentom.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl